joi, 3 aprilie 2008

Ce sa mai postez pe blog

"M-am uitat pe celelalte bloguri si am vazut..."
In genul acesta incep multe posturi de pe blogurile participantilor la advertising. Unii chiar nu au inspiratie de scriu doar despre ce vad in ograda vecinului? O echipa a postat doar prezentarea echipei lor si un articol in care erau criticate celelalte bloguri. E adevarat ca aveau dreptate. Sunt echipe care au facut greseli. Si noi am gresit. O greseala a fost observata de noi si am corectat-o inainte sa fie mentionata. Cealalta greseala nu am observat-o si ne cerem scuze. Promitem ca prin viitoarele posturi nu vom mai oferi inspiratie echipelor care nu stiu ce sa scrie pe blog. :D

Totusi, echipa 4 am considera criticile ca fiind constructive.
Multumim!

Un comentariu:

imTeo spunea...

Ce-mi place cum arată blogul ăsta. ;))