miercuri, 2 aprilie 2008

stuff

8:00...jos din pat,periutza,pasta,sapun,3in1,T-shirt,blugi,running shoes, GEANTA....mare,cat mai mare,portofel,agende,pixuri cat mai colorate,carti,foi,reviste,carnetzele,make-up,mascara,fond de ten, pudra,ruj...chei,notebook,"shoricel",fire,incarcatoare,...aaa..da...un telefon,inca unu' si-nca unu',IriverClix...metrou...fetze,fetze si iar fetze,aglomeratie,boring...casti in urechi,o revista,o reclama,un comentariu,statie:Romana,facultate,seminarii,un curs...doua,colegi,rasete,trilulilu cocodilu',autobuz,trafic,nervi,destinatie-munca,un pic de engleza,un pic de franceza,un pic de spaniola,multa romana...:P....inapoi,autobuz,tramvai,metrou,masina,iar trafic,oboseala,deja nu mai exista nervi,relaxare,mers pe jos,magazin,cumparaturi,camin,scari muuuuuulte....307:)...zgomot,chicoteli,rasete,povestiri...TV,navigat,situri,una..alta,youtube,
220.ro,omg,mess,mail,proiecte,articole,mai nou-BLOG,OC,pub,suc,prieteni...multi cat mai multi..."acasa",lenevit,2a.m.,somn ca maine de la capat... somn usor!!!
P.S.:O zi obisnuita din viata mea...:)
(Alice)

3 comentarii:

Anonim spunea...

fata nu mai numara cuvinte. Si cum spune cantecul Lasa,neeee, Lasa,neeeeeeeee. Spune si tu odata ceva destepta daca nu dai drumu la serviciu si Lasa,neeeeeeeeee.

4 AM spunea...

Cine se ascunde in spatele perdelei de anonim nu prea are nimic de spus. Eu macar am avut ceva de spus, o identitate si am respectat si ceea ce inseamna reguli gramaticale. Tu mai ai de invatat, parol!:))

4 AM spunea...

Pentru anonimu'...reply: identitate nula, lipsa de curaj, tupeu 0, neinteresant, "huiduieli"... nu,nu,nu => pe stadion, blog serios, oameni seriosi, invidia - nu mai e la moda; "fataaa..." - iesit din uz, greseli, gramatica, nu le "numar", le enumar, "destepta" = destept; enumeratie, te enerveaza?, soarta!!!; sfat: pe viitor "dai (tu) drumu'" cu ceva macar un pic mai original!.
Cu tot "respectu'"!