miercuri, 2 aprilie 2008

De la nenea Iancu la advertising…

M-am hotarat sa nu-mi schimb “stilul” si sa continui in dulcele grai … al creativitatii, ca doar sunt “buna la toate” (nu va imaginati o Elena Udrea, asta e doar functia mea in echipa). Si cum lucrurile nu s-au schimbat prea mult la capitolul consum, consumatori, produs, producatori, partea de advertising capata intaietate mai ales in ceea ce priveste atragerea si fidelizarea clientilor.Lucrurile se complica in momentul in care trebuie “sa vinzi” serviciile de securitate si siguranta oferite de politie. Cum faci, ce faci? Pai incepi prin a-ti alege un produs de referinta si tragi cu ochiul la ce se intampla prin Occident, mai ales prin tari ca Danemarca, unde practic coruptia “a adormit”, apoi revii la gradina ta si constati ca iarba e vesteda. Trebuie udata putin! Pui de un spot la radio, unul la TV si schitezi niste pliante cu indemnul “Alege politia!”. Dom’le nu o fi lumea asa de rea! Daca tot avem cititori pe blog, vom avea si sustinatori ai politiei.
Hai Politia Romana!(dar nu pe stadion la Rapid-Steaua, doar acolo unde este nevoie)
P.S. Pt sceptici..vom reusi sa cream si o imagine pozitiva a politiei, nu de alta dar are si ursul asta partile lui bune.! CYA! (anca)

4 comentarii:

Anonim spunea...

sunt total de acord cu ce ai scris mai sus. politia romana are o imagine proasta si asta din cauza romanilor, care pt orice maruntis, baga la inaintare vorbe gen "asta e romania, asta e politia in romania"

fratilor, romania fara voi romanii ar fi mult mai frumoasa. v-ati gandit vreodata care-i buba?

foarte bun articol! felicitari si bafta!

Dumitru spunea...

Aveti grija de ciotul pe care i l-a lasat vulpea...ursului, bineinteles.

Dumitru spunea...

Aveti grija de ciotul pe care i l-a lasat vulpea...ursului, bineinteles.

dorin spunea...

hmmm... ca persoana ce a avut de-a face atat cu politia cat si cu justitia din Romania, sunt cam dezamagit de "organe" ....