marți, 8 aprilie 2008

Un juriu "belea" :)

M-am gandit sa scriu cate ceva despre juriu, pentru ca eu una consider ca a fost o experienta "foarte tare, frate" ! Desi suntem una din echipele care nu au mers in "Marea Finala", noi am fost cele care "au spart gheata" , asta bineinteles pentru ca am fost primele. Cum au decurs cele 12 minute petrecute alaturi de ei? Pot sa spun ca au zburat, ca nici nu am simtit cand au trecut, parca am mai fi stat acolo inca 1o minute sa povestim. S-au amuzat ca noi eram ppt-urile , la faza cu hairstylistul si am ras impreuna la intrebarea lui Razvan Matasel: "Ce treaba are hairstylistul tau cu mortii ei?" :))) Oricum, ideea este ca acei oameni chiar m-au facut sa plec multumita si cu zambetul pe buze, si nu numai pe mine ci pe toata echipa. Zambetul nu venea de la faptul ca eram super sigure pe campania noastra, ci pentru ca inca exista oameni care se implica si iti explica ce si unde ai gresit si nu se uita "in sictir" la tine. Asadar, pentru juriul nostru de 3 ori "horey"(ura)!!! Va multumim! (Alice)

3 comentarii:

SORIN spunea...

daca asta nu v+a descurajat e bine, ganditi-va ca e o sansa si la anul, si acoolo veti avea experienta acestui an....deci nu e nimic pierdut, desi era si mai bine daca erati selectati pentru urmatoarele etape ale concursului.

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Masaj erotic Craiova spunea...

intr-adevar, juriul face tot spactacolul. sa tot fie ca ei1