vineri, 4 aprilie 2008

"Spiritul OC"

Fratilor am gresit o virgula la articolul precedent!! Ne-am dat cu capul de asfalt de 5 ori. Pentru ca nu NOI am descoperit greseala. Cine? A...pey P.I.M.P. My Ad. Gata! Am spus-o! Cred ca oricine poate gresi in astfel de situatii. Si care este faza cu numai scrieti cu 'tz' , cu 'k'? Nu va luati si de Razvan Matasel ca scrie cu 'tz'? Hai sa fim seriosi si sa ne punem pe treaba! Sa punem accentul pe ceea ce conteaza cu adevarat pentru majoritatea dintre cei care sunt prezenti aici: ADVERTISING! Sau sa ne concentram asupra a ceea ce inseamna Olimpiadele Comunicarii! Imi pare rau ca s-a deviat de la subiect si facem tot felul de comentarii de genul "vezi ca nu e bine pusa virgula, vezi ca e scris cu tz si k". Ei si ce? Oare ce crezi acum? Ca nu stiu sa scriu pentru ca am gresit o virgula? O sa ma dau cu adevarat cu capul de asfalt cand cineva care conteaza cu adevarat imi va spune "Campania voastra publicitara e slaba".
Salutare!
(Adriana)

3 comentarii:

Just Blank spunea...

Inca se vorbeste despre treaba asta? =)

4 AM spunea...

Eh...iti dai seama! Esti un trendsetter. Toti vor acum sa observe ce greseli de ortografie au facut celelalte echipe. Pey ce! numai tu?
Oricum, tot respectul pentru "Homo homini criticus". Asteptam mai multe post-uri (nu doar prezentarea echipei si cel mentionat mai sus)
Numai bine!
(Adriana)

Just Blank spunea...

E cam mult "tot respectul".
O particica ar fi fost de ajuns.