joi, 3 aprilie 2008

Dark Temptation



Chocolate man! Suna chiar tentant! Eu, personal, nu am nimic de-a face cu ciocolata! O treaba mai veche legata de ciocolata Excelent. In afara faptului ca din lider pe piata privind producatorii autohtoni au pierdut mai totul in fata celor de la Kandia, mi-a distrus si mie copilaria cu o ciocolata in care se simtea fiecare firicel de cacao. Poor me! Sa lasam vremurile apuse in urma! Reclama asta e geniala! Nu ca ar fi o surpriza de la Axe, care deja are la activ cateva reclame bune (ma gandeam acum la Axe Pulse sau Axe Touch), insa pe mine ma face sa incerc produsul, fie si la standul din supermarket. Bine legata, atrage atentia de la inceput si continua in acelasi ritm pe tot parcursul spotului. Cel mai important lucru- inca de la inceput se lamureste faptul ca nu se face o reclama la ciocolata. Bun! Secventele se repeta la intervale aproximativ egale, iar la sfarsit mesajul este retinut pe ecran suficient cat sa-ti raman in memorie! Mmmm, mai ca as lua si eu o bucatica! Muzica este si ea “de acolo”, iar reclama dureaza fix un minut, suficient cat sa nu devina plictisitoare. Ne place! (Anca)

6 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

mda....se stie ca barbatii se dau in vant dupa femei si femeile dupa ciocolata....so, ideea spotului e destul de ok,atrage ambele categorii de public...acum tare as fi curioasa despre cum cresc vanzarile companiei dupa reclama:D

Anonim spunea...

Mie unui nu-mi place. 1. E prea lunga si 2. E mult prea mare distanta de la ciocolata la AXE...

Anonim spunea...

cred ca am fpst eu un pic subiectiva(m-a facut sa-mi fie pofta de ciocolata si sa incerc si deodorantul sa vad asemanarea)..este lunga, dar nu plictisitoare! asta imi place ..si mai ales inventiva!

Anonim spunea...

Daca as spune ca e cea mai interesanta combinatie pe care am vazut-o as, minti oricum e in top.Sa faci reclama la un produs din gama nonfood folosindu-te de un produs din gama food?preaty clever, don't you think?

Anonim spunea...

yes,i do!