miercuri, 2 aprilie 2008

"De ce e aiurea sa ai 3 telefoane"-reclama Cosmote



Sa inteleg ca cei de la Cosmote au ajuns atat de puternici incat vor sa concureze cu Orange si Vodafone?... De obicei oamenii au Vodafone si Cosmote, Orange si Cosmote...sau precum subiectul din reclama...toate 3 la un loc. Aparut pe piata acum 3 ani de zile, Cosmote a investit o suma de aproximativ 450 milioane de euro in business si a reusit sa incomodeze Vodafone si Orange. Insa,mai rar vedem o persoana care are doar Cosmote. Dupa cum spun zvonurile, Cosmote merge inca pe pierderi. Totusi, are 3,6 milioane de utilizatori, iar obiectivele companiei sunt trecerea pe profit operational in 2008, urmand ca in 2009 sa treaca pe profit net.
Revenind la reclama in cauza, pot spune ca este buna, imi place. Este conceputa astfel incat sa atinga consumatorul in orice moment al zilei.Targetul vizat fiind publicul larg,in spot apare un tip normal in situatii normale. Cred ca multi dintre noi s-ar putea identifica in unele din situatiile prezentate. Un spot amuzant ce isi propune sa atraga noi utilizatori in reteaua Cosmote. Sa vedem daca va reusi. (Adriana)

3 comentarii:

Carina spunea...

Cred ca inca de la lansare Cosmote si-a propus sa concureze cu Vodafone si Orange. Ce mi se pare mie tare la reclama asta e faptul ca ataca direct concurenta. Le este clar ca pana acum Cosmote a fost mereu a doua cartela si vor sa schimbe asta. Obiectivele sunt foarte transparente...

Anonim spunea...

Eu stiu din surse sigure ca merg pe pierderi. au avut si ink au o politik agresiva. cand s-au lansat si-au propus sa castige cat mai repede piata,dar eu neglijat calitatea. din pakate , in ciuda ofertelor, au mari probleme cu serviciile oferite si ma refer la tarifare.multe persoane renunta la abonamente intrucat facturile sunt mereu gresite(si asta o stiu la fel din sursa sigura). o alta eroare: prea multe oferte una dupa alta care deruteaza utilizatorul sii ii fac sa-si schimbe simurile f des. prin urmare...spotul e clar, dar trebuie sustinut si "din spate".

Anonim spunea...

cosmote merge deocamdata in pierdere,insa o pierdere anticipata.Putini stiu insa ca acesti bani nu au fost ingropati doar intr-un marketing agresiv,ci si in dezvoltarea retelei si marirea ariei de acoperire,lucru deglijat de concurenta.
Politica de dumping aplicata de companie va fi abandonata anul acesta.Adio minute gratuite in exces si alte facilitati. Incet,incet oferta cosmote s-a liniat ofertelor existente pe piata.